nuffnang

datzstyle punya masa

Monday, March 7, 2011

mUrah Rezeki...alhamdulillah...

as salam u all...urm dah lama x update..dh nak hampir bersawang dah..hr ni anif post pun sbb ada bnda baru yg happen td..kalo tak, mmg x update lagi la..hehe..

ok la...mulakan dengan hari ni..sebenarnya anif ponteng kls sejam cos nak g lunch yg dikira agak grand la..why??btul ke grand?? bleh tahan la sbb berprotokol tau cara makan dia..siap ada waitres lg..urm sbnrnya waites ni la ajak aku ngan kwn aku ni, falissa..apa lg sbbkan waitres ni blanja so aku trus ON n x jadi g kelas..hehe..mkn free pnya pasal..hahaha...

ok aku crita first2 nak g...janji kul 1115, tp dalam kul 1145 baru leh duduk kat meja yg telah direserve tu..malu wei nak masuk sbb sume org berdiri kat tepi2 dinding tu menyambut kitorang masuk .. mula2 ada sorg waitres ni datang kat kitorg dia speaking lg siot..she say, ' welcome 2 d'classic restaurant'..then dia tanya do u have any reservation..aku pun say yes..YEs..haha...itu ja yg termampu..

mula2 duduk 2 x yah cakap la..mmg pening la aku nak guna apparatus kat atas meja...siap ada sudu kecil,besar..pisau pun 2, garfu lagi n benda apa ntah..pakai hentam ja aku pakai..biasala , aku kan layan gerai2 mamak ja...kalo ayam terpelanting pun x dak la malu sgt..siapkan diorg pkaikan napkin lg...disebabkan aku ni jenis yg x reti duduk dia dah dua kali napkin aku jatuh...apa lagi, bg la alasan nak cover..haha...Sbb aku pkai baju kurung, kain dia kan licin, sbb 2 terjatuh..haha pndai tak idea aku..

makan pnya makan, sampai dah x larat dah..knyg kot,walaupun x dak nasi..sume makanan barat, anma pun glamor2..sampai x igat menu dia..yang aku tau aku oder set A yang berharga RM14.00 n aku igat air dia nama Chocolate gelora asmara..mmg sedap arh...

dah siap makan, aku n falissa pun nak blah la..perut dah knyg mulala mata pun nak buat hal..hehe..sblm balik, kami diberi souvenir oleh diorg..dapat mug yg cumel..mekaseh..sgt2..

p/s..mekaseh kat kak hanim sbb jemput kitorg dapat gak makan free hari ni..len kali ajak lagi...n terpaksa gak serve n layan karenah kitorang..sbb ni asingment kak hanim..dia diambil markah tau semasa serve kami..gudluck 4 u..

k u all..meh kita tgk gmbar yg diambil...zasss


ni la makanan utama nye..haha..sdp tau, isi ayam ya 3 ketul 2..n design2 nya yg menarik.


posing dlu..hehe


ni la waitres yg melayan kami @ kak hanim yg blnja kitorg..thanks alot..


falissa..yg sudi teman, kalo x, mmg x g makan dah..


masa first2..makan roti n butter..sedap2..

sume hidangan2 ni dibuat sendiri tau oleh chef2 UPSI..haha..

0 comments: