nuffnang

datzstyle punya masa

Tuesday, March 15, 2011

Suka Ria beRsamA excO eKonOmi

assalamualaikum u all... salam 1 Malaysia...

korg apa khabar hari ni?? dah makan?? aku dalam entry kali ni, aku akan cerita kat korg serba sedikit tentang kehidupan aku sebagai penghuni kolej..kolej yg aku diami hampir 4 semester di UPSI ni ialah KOLEJ AMINUDDIN BAKI... sayang KAB lorh..haha..aik, mcma ayat bodek ja ni..hehe..hrp2, dapat stay la sampai sem depan n seterusnya.. bukan apa, malas lah nak duk luar, biaq la org kata skema ka apa ka duk kolej.. bukan nya peraturan dia ketat sgt pun..aku enjoy ja duk cni.. eh korg, apa yang aku duk mrepek ni..

sebenarnya aku nak bg korg tgk pixca2 aku bersama exco dan rakan exco UNIT EKONOMI DAN KEUSAHAWANAN KAB ni..aku of cos la rakan exco ja, x layak nak jd exco lg...

gambaq2 ni diambil di beberapa lokasi menarik di sekitar tg malim..haha..
iaitu Grand union tempat beli hamper, KFC tempat makan2.. kitorg wat gathering ni sbb nak raikan exco kami iaitu KAK ZUE yang akan beranak @ melahirkan anak sekitar ujung bulan 3 ni kot...kalo x caya tgk gmbr kat bawah2 ni..perut dia dah besar...hehe...
apa2 pun congratulation 2 kak zue n husbandnya yg sentiasa disisinya...

n lastly aku enjoy la bekerjasama dgn korg sume..walaupun penat duk jaga kios, kira duit kios..tp memang best la...dapat merasa jadi jutawan wannabe..haha..mau x nya, beribu2 dalam tangan...
n thanks 2 falissa gak walaupun x dak dalam gambaq ni sbb dia exam..dia la yg banyak membantu aku sebagai bendahari...


kak zue yg akan menimang cahaya mata..


unit ekonomi yg happening


ude...ain.. bsama syidah..


aku bersama hamper


exco yang sengal..ude bersama hampernya..haha..
ude x sabar nak kawin..

0 comments: