nuffnang

datzstyle punya masa

Friday, March 18, 2011

PictiOnary.. FrenCh CLaSs

assalamuailum u all...

dalam entry kali ni anif nak tunjukkan hasil2 yang telah dibuat oleh anif, aida n bantuan izzati..mekaseh sgt kepada izzati sbb sudi tolong walaupun bukan esemen dia.. biasala aku pnya keja kan last minutes, so hasilnya x seberapa sgt...meh kita tgk..sblm 2 klik la sini untuk mengenali izzati yg rajen..peace... ni la hasil kamus bergambar..aku memilih untuk membuat anggota badan.. pening kot wat keja remeh2 ni last minit, dengan angin terbang segala kertas2 aku... bertaambah angin la aku.. x pasal2 ja..

tp yang penting jiwa still Cool...itulah datzstyle..











apa macam korg..ok x pictionary ni??..nnt korg try la bljr bahasa french..mmg arh pening2 ckit, tp lama2 bleh btambah pening lg la..hahaa..
tp aku still cool n enjoy....

0 comments: